شرکت  Lindner

این شرکت تمام پروژه های بزرگ در سراسر جهان در حوزه هایی از قبیل طراحی، تجهیز و ساخت اتاق های تمیز، مراکز بیمارستانی، آزمایشگاه های صنعتی و پژوهشی، طراحی و اجرای برج های مسکونی و تجاری، ساخت فرودگاه  و ایستگاه های راه آهن، هتل، استادیوم های ورزشی، سالن های مجلل و … خدمات صنعتی و نمای ساختمان را بر عهده می گیرد.

شرکت ارمغان دیار داریوش در سال 1395 با توجه به روابط گسترده بازرگانی، فنی و مهندسی خود در کشور آلمان نمایندگی رسمی این شرکت را در ایران اخذ نمود و به مشتریان خود این اعتماد را می دهد که برای تمام پروژه ها،  Lindner شریک انتخاب شماست.

قابلیت تولید گسترده، این شرکت را قادر ساخته تا کیفیت را با اهمیت فراوان حفظ کند، در حالی که بالاترین انعطاف پذیری در خور نیازهای منحصربه فرد در پروژه ها را قبول کند.

-مزایا در یک نگاه:

  •  بیش از 40 سال تجربه در توسعه ی طرح های اتاق تمیز
  •  تمام خدمات از یک منبع به صورت کلید در دست
  • ارائه راه حل های مختلف برای نیازهای شما

– خدمات Lindner 

  • اتاق تمیز
  • اتاق جراحی بیمارستان
  • آزمایشگاه

**تجهیزات تخصصی اتاق تمیز

– تجزیه، تحلیل و مشاوره

تجزیه و تحلیل شرایط موجود به وسیله مشاوره دقیق و جزیی در مورد طیف وسیعی از راه حل های مختلف دنبال خواهد شد.

– برنامه ریزی و تکمیل پروژه

مدیریت کامل پروژه در مرحله طراحی و برنامه ریزی اجرایی، تحت راهنمایی مدیران پروژه بسیار آموزش دیده و مدیران مجوعه ارمغان دیار داریوش دنبال خواهد شد.

همچنین ما می توانیم مدرک تحصیلی کامل، اعتبار سنجی و اسناد و مدارک از کارخانه و تجهیزات را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از راه اندازی و تحویل اتاق تمیز،به شما ارائه کنیم.

– آموزش، تعمیر و نگهداری

حتی پس از نصب و راه اندازی اتاق تمیز شما، ما هنوز برای ارایه خدمات به شما آماده ایم. ما می توانیم آموزش کارکنان شما و ارائه خدمات پشتیبانی و نصب تجهیزات جدید در اتاق های تمیز شما را بر عهده بگیریم. تعمیر و نگهداری و مدیریت کامل امکانات جزء محدوده خدمات ما می باشد.

** محصولات شرکت Lindner در حوزه اتاق تمیز:

– سقف مخصوص اتاق های تمیز

– سیستم روشنایی اتاق تمیز

– پارتیشن اتاق تمیز

– درب های مخصوص اتاق تمیز

– سیستم کف

– تکنولوژی تهویه